Klacht of compliment

Klacht of compliment

RIOzorg doet er alles aan om laagdrempelige kwalitatief hoogwaardige zorg te bieden. Mocht u als ouder of cliënt niet tevreden zijn, dan kan altijd contact opgenomen worden met de desbetreffende behandelaar. Mocht u als contactpersoon van een school ons willen benaderen dan kunt dat het beste doen met uw regiomanager. Wie uw regiomanager is kunt u vinden op de website, klik hier

Bent u hierna nog niet tevreden over de afhandeling? Dan kunt u via ons secretariaat contact opnemen met de vestigingsmanager. Verdere informatie en eventuele vervolgstappen kunt u lezen in ons Klachten & Geschillenbeleid RIOzorg.

Compliment

Bent u tevreden over RIOzorg? Dát horen wij natuurlijk ook graag! Uw waardering kunt u plaatsen op de website www.zorgkaartnederland.nl. Vul rechtsboven in de zoekbalk de locatie van RIOzorg, bijvoorbeeld RIOzorg Arnhem. Vervolgens kunt u uw waardering over die locatie geven.

Bij voorbaat hartelijk dank daarvoor!

Zorgkaart-Nederland