Klacht of compliment

Heeft u een klacht? 

RIOzorg doet er alles aan om laagdrempelige kwalitatief hoogwaardige zorg te bieden. Mocht u als ouder of cliënt niet tevreden zijn, dan kan altijd contact opgenomen worden met de desbetreffende behandelaar. Mocht u als contactpersoon van een school ons willen benaderen dan kunt dat het beste doen met uw regiomanager, wie uw regiomanager is kunt bij op de Scholen contactpagina vinden.

Bent u hierna nog niet tevreden over de afhandeling? Dan kunt u via ons secretariaat contact opnemen met de vestigingsmanager. Het secretariaat is te bereiken op telefoonnummer 026 820 02 08 of via info@riozorg.nl. Verdere informatie en eventuele vervolgstappen kunt u lezen in ons Klachten & Geschillenbeleid RIOzorg.

Heeft u een compliment?

Bent u tevreden over RIOzorg? Dat horen wij natuurlijk ook graag! Uw waardering kunt u plaatsen op de website van Zorgkaart Nederland. Vul op de website van Zorgkaart Nederland rechtsboven in de zoekbalk de locatie van RIOzorg in, bijvoorbeeld RIOzorg Arnhem. Vervolgens kunt u uw waardering over die locatie geven.

Bij voorbaat hartelijk dank daarvoor!

Zorgkaart-Nederland