Klacht of compliment

Heeft u een klacht? 

RIOzorg doet er alles aan om laagdrempelige kwalitatief hoogwaardige zorg te bieden. Mocht u als ouder of cliënt niet tevreden zijn, dan kan altijd contact opgenomen worden met de desbetreffende behandelaar. Mocht u als contactpersoon van een school ons willen benaderen dan kunt dat het beste doen met uw regiomanager, wie uw regiomanager is kunt bij op de Scholen contactpagina vinden.

Bent u hierna nog niet tevreden over de afhandeling? Dan kunt u via ons secretariaat contact opnemen met de vestigingsmanager. Het secretariaat is te bereiken op telefoonnummer 026 820 02 08 of via info@riozorg.nl. Verdere informatie en eventuele vervolgstappen kunt u lezen in ons Klachten & Geschillenbeleid RIOzorg.

Het kan gebeuren dat je ontevreden bent over de hulp die je krijgt. Als je er niet uit komt met de hulpverlener van RIOzorg, neem dan contact op met de adviesdienst met vertrouwenspersonen van het AKJ. Allereerst luisteren we naar jouw verhaal. Soms helpt dat al. In ieder geval zal de vertrouwenspersoon je verhaal altijd serieus nemen. Zij of hij informeert je over je rechten en geeft advies. Ook kan de vertrouwenspersoon je ondersteunen bij het opstellen van een klachtbrief en bij een gesprek met RIOzorg.

Contactmogelijkheden van het AKJ 

  • Bel naar 088 – 555 1000
  • Mail naar info@akj.nl
  • Chat met een vertrouwenspersoon via de website akj.nl. De chat is open van maandag t/m donderdag van 16.00-20.00 uur en op vrijdag van 15.00-17.00 uur.

Heeft u een compliment?

Bent u tevreden over RIOzorg? Dat horen wij natuurlijk ook graag! Uw waardering kunt u plaatsen op de website van Zorgkaart Nederland. Vul op de website van Zorgkaart Nederland rechtsboven in de zoekbalk de locatie van RIOzorg in, bijvoorbeeld RIOzorg Arnhem. Vervolgens kunt u uw waardering over die locatie geven.

Bij voorbaat hartelijk dank daarvoor!

Zorgkaart-Nederland