Cliënten geven ons een prachtig gemiddeld cijfer van een 8.3!

We zijn blij met de waardering van onze cliënten, ze hebben ons een mooi gemiddeld cijfer gegeven. We staan altijd open voor de feedback die onze cliënten en hun ouders/verzorgers aan ons geven. Met het inzicht dat zij ons geven kunnen we onze zorg verbeteren. Bij ons staat de cliënt centraal en daarom stimuleren we het delen van ervaringen.

 Quotes van onze cliënten

“Zeer professionele medewerkers”

“Open en zorgvuldig in het contact”

“Rust, vriendelijkheid, ervaring, expertise”

“Er werd goed geluisterd en gekeken naar de dingen waar ik mee zat”

“Deskundig en daadkrachtig”


Wilt u ook (met ons) delen hoe u onze zorg ervaart?

U kunt dit ook delen op de website van Zorgkaart Nederland. Ga naar de website en vul rechtsboven in de zoekbalk de locatie van RIOzorg in, bijvoorbeeld RIOzorg Arnhem. Vervolgens kunt u uw waardering over die locatie geven. Wij horen uw waardering natuurlijk graag.

Bij voorbaat dank daarvoor!

 

Coronavirus | Werkwijze

Er zijn bijna geen coronamaatregelen meer, dit is goed nieuws. Maar corona is niet weg. Daarom volgen wij als RIOzorg nog enkele adviezen op om besmetting te voorkomen; we begroeten je graag met een glimlach en wij zorgen voor voldoende ventilatie en frisse lucht tijdens de behandeling. Bij klachten geldt nog steeds: blijf thuis en laat je testen (zelftest/GGD) en informeer RIOzorg zo snel mogelijk dat jouw afspraak niet kan doorgaan (middels het telefoonnummer: 026 820 02 08). Dit geldt ook als je gevaccineerd bent.