Cliënten geven ons een prachtig gemiddeld cijfer van een 8.3!

We zijn blij met de waardering van onze cliënten, ze hebben ons een mooi gemiddeld cijfer gegeven. We staan altijd open voor de feedback die onze cliënten en hun ouders/verzorgers aan ons geven. Met het inzicht dat zij ons geven kunnen we onze zorg verbeteren. Bij ons staat de cliënt centraal en daarom stimuleren we het delen van ervaringen.

 Quotes van onze cliënten

“Zeer professionele medewerkers”

“Open en zorgvuldig in het contact”

“Rust, vriendelijkheid, ervaring, expertise”

“Er werd goed geluisterd en gekeken naar de dingen waar ik mee zat”

“Deskundig en daadkrachtig”


Wilt u ook (met ons) delen hoe u onze zorg ervaart?

U kunt dit ook delen op de website van Zorgkaart Nederland. Ga naar de website en vul rechtsboven in de zoekbalk de locatie van RIOzorg in, bijvoorbeeld RIOzorg Arnhem. Vervolgens kunt u uw waardering over die locatie geven. Wij horen uw waardering natuurlijk graag.

Bij voorbaat dank daarvoor!

 

Maatregelen coronavirus: onze werkwijze

Ook RIOzorg heeft maatregelen getroffen om de verspreiding van het coronavirus zoveel mogelijk te voorkomen. We volgen hierbij het beleid van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu. Cliënt bij ons of aanmelden als nieuwe cliënt? Bekijk onze preventieve maatregelen