Afgelopen vrijdag was het zover: de lancering van het nieuwe logo van RIOzorg
Eén groot feest! Deze keer ging de studiedag van RIOzorg, die afgelopen vrijdag plaatsvond in en om onze behandellocatie in Almere, eens niet over zorginhoud, maar stonden organisatie én medewerkers van RIOzorg centraal. Samen met 85 collega’s is de dag energiek begonnen met een waanzinnige muziekworkshop, buiten op de parking onder leiding van Roël van Aanjagers. Met als doel allemaal in hetzelfde ritme te komen en dát is gelukt!
Na deze energizer was het tijd voor de videopresentatie met de nieuwe positionering, een AR opdracht om het logo inclusief nieuwe corporate kleuren te kunnen zien voor de eerste keer (dank Bureau Zorgmarketing voor jullie hulp hierbij), waarna diverse workshops volgden. Van schilderen tot sumoworstelen, van office gym tot nadere uitleg over gemaakte keuzes voor RIOzorg 2.0. En niet te vergeten de foto’s door de Magic Photobooth die nu al op diverse kantoren te zien zijn. Een bijzonder element tijdens de studiedag waren de stoelmassages: maar liefst vijf personen met een visuele beperking van The Chairmen At Work waren het gehele event aanwezig om ons ontspanning te geven. Dit alles, tezamen met heerlijke authentieke Antilliaanse lekkernijen van Dayahne Catering, maakte de dag compleet.
We zijn trots op elke RIOzorg-er én op ons nieuwe logo! Dit laat precies zien waar we voor staan: als organisatie voor jeugd-ggz, begeleiding en preventie bewandelen we een weg die we sámen met de cliënt – en ouder(s)/opvoeder(s) – afleggen, waarbij beweging is met soms ups and downs. Een weg vol openingen, perspectieven, kansen en mogelijkheden. RIOzorg helpt jou vooruit!
Speciale dank aan bovengenoemde organisaties en tal van collega’s Sigrid, Wieteke, Mariken, Yaël, Marga, Chris en Lisa.